semua yang telah berlalu...semua yang akan berlaku.....

Wednesday, January 25, 2006

sehari je?

ler....x dan 2 hari aku gam surat, dah abis dah.....begitu lah kepantasan aku ngan member2 aku bwat keje.....hari nie, aku ditugaskan 'tuk mengemas "chamber of secret"...! "maner leh gitau kt maner?"........sebanyak 12 rak file perlu diangkat oleh officer2 muder nih..he..he..he..bukan itu saje...tapi maner la nak carik org yg bagi minum free kt kitaorang nih....kt sini, org2nyer baik2...x caya? mai la sini. kooi !!.....tu satu bab ler....yg nih paling best !!..time ni aku nak balik rumah dah kol 2 ptg......aku naik la satu bas tuh ngan An... bas tu lalu kt Pr. 8...tapi, dier kater lambat sket !!! x pe arr...aku x kesah....rupa2 nyer...korang nak tau! bas tu round satu putrajaya dulu, pastu baru singgah kt pr. 8...kalo ikutkan skejap jer nak sampai rumah aku...lebih kurang 5-10 minit ke rumah aku....tapi this time, 1 hr aku round kt pJ tuh....bukan nyer mahal pn...just 50 cent ....bygkanlah korang pegi melancong kt pJ ni hanya ngan 50 cent ......mmg best la....dpt melancong free tgk2 bangunan kt pJ nih.......[paih maghrib nih nak kuar mkn...coz adik aku nyer kwn datang....so parent aku ajak family diorang kuar....aku pon musti ikut...maner leh tahan woi kalo org dah offer makan!! rezeki !! jgn ditolak!! MESTI DI DOUBLE KAN?

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home