semua yang telah berlalu...semua yang akan berlaku.....

Wednesday, June 14, 2006

russian language for today

this morning....boring btol23... ntah tetiber smgt nk blajar russian language... takut gak.. kang nnti kalo x prepare awal2 .. 'language shock' jadinye.. so, blajar la sket2 even i just learning the russian alphabet.. how to pronounce it.. the letter form.. so, stakat ni ade la gak improvement.. boleh la bace perkataan2 tu... tapi still do not understand the meaning!! it's ok.. this is just the beginning !!..

stakat yg aku tau.. " 'dobroye 'ootro " - maksud nye "good morning" kot.. sori kalo silap !!..

ni la russian alphabet :

Аа

Бб

Вв

Гг

Дд

Ее

Ёё

Жж

Зз

Ии

Йй

Кк

Лл

Мм

Нн

Оо

Пп

Рр

Сс

Тт

Уу

Фф

Хх

Цц

Чч

Шш

Щщ

Ъъ

Ыы

Ьь

Ээ

Юю

Яя

1 Comments:

  • Hai, Di antara banyak blog yang saya lawati hari ini, blog anda antara yang hebat. Saya akan bookmark blog anda!

    Saya ada website kerja dari rumah. Peluang kerja dari rumah di sini.

    Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

    By Blogger Karl Hiunzm, at 3:42 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home